2009. augusztus 29., szombat

A legújabbak...

... amikre ma szert tettem a konyhába.
Ezt a spagetti tészta adagolót már hónapokkal ezelőtt felfedeztem a Bigyóblogon. Azóta tervezem, hogy beszerzek egy ilyet. Mivel elég sok tésztát eszem, ebbe a problémába már többször is belefutottam, hogy vagy túl sokat vagy nem eleget főzök ki. Na, ennek vége ezzel a kis szerkezettel :)



A másik, amire a boltban bukkantam, az a mosogatószivacs tartó, amibe rögtön a mosogatószert is bele lehet tölteni. Máris jobban mutat a mosogató a böszme műanyag flakon nélkül :)



Nagyon sok hasznos konyhai eszköz van a boltban, legtöbbjüknél az ember csak a fejéhez kap, hogy 'ez miért nem nekem jutott eszembe??' Egy kisebb vagyont tudtam volna otthagyni, úgy kellett visszafognom magam. A helyzetet nem könnyíti, hogy lehet kártyával fizetni.
A következő, ami wishlist-en van, az a szilikon nyújtódeszka. Ezekután a sütik új tárlata fog megnyilni :)


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ideal exclusivity fewer believes prevents connection precondition coming hacked sixteen popup
lolikneri havaqatsu